וולוו בעידן "מרד הנפילים"

אנכי | 6 בפברואר 2016

VOLVO Life Paintחברת וולוו יצאה לשוק עם המצאה חדשה, ספריי צבע זוהר שניתן לריסוס על אופניים ובגדים ולהפוך כל משטח למחזיר אור בוהק ועל ידי כך לשפר את בטיחות רוכבי האפניים בחשכה. התגובה לא איחרה להגיע והחברה מותקפת משום שהיא אינה מחלקת את המוצר בחינם לכל דורש!

בבריטניה לבדה נפגעים כ-19 אלף רוכבי אפניים מידי שנה מפגיעות רכב, כחלק מההתמודדות עם הבעיה יצאה חברת וולוו לשוק עם ספרי ההופך כל משטח למחזיר אור, למרבה הפליאה של מי שלא מכיר את התסריט של "מרד הנפילים" החברה מותקפת כעת. האבסורד הוא שוולוו כבר מחלקת את המוצר בחינם, אך לא בכמות המספקת לדברי מתקיפיה.

על ההמצאה ראו בוידאו:

 {youtube}CfWzeGlaFvI{/youtube}

 

התגובה לא איחרה להגיע בצורת קמפיין ועצומה המאשימה את וולוו באחריות לתאונות דרכים, דרישה לצבוע בספריי את כל הרכבים של וולוו וחלוקה חינם של הצבע לרוכבי אפניים. כל הטענות הללו אינן ביטוי לכך שהמוצר לא מוצלח אלא דווקא להיפך, מתוך המחשבה שהוא מוצלח מגיעות התביעות והאשמות.

אנו חיים בעידן "מרד הנפילים" והסצינה בה האנק רירדן נדרש לספק את המתכת שלו לכל דורש באורגיה של הקרבה עצמית. במילותיו של רירדן ב"מרד הנפילים":

“We lived by that which we held to be good and punished that which we held to be evil. You live by that which you denounce as evil and punish that which you know to be good. You live by that which you denunce as evil and punish that which you know to be good.

VOLVO SPRAY

 

הוספת תגובה