איאטולות בחלל (Mullahs in Space)

מולות בחלל

את הקריקטורה האקטואלית הזאת פירסמו פורקום וקוקס בעקבות המחויבות של איראן להתקדם בתכנית החלל שלה כפי שדווחה בנובמבר 2005 בחדשות פוקס. הקריקטורה הופיעה לראשונה בתחילת דצמבר 2005 והיא ראוייה לעיון נוסף לאחר שיגור הלווין האיראני בתאריך 3 בפברואר 2009. האיראנים מתקדמים בייצוא המהפכה על גבי כלי טרור וטילים רב-שלביים והמערב טרם התעורר. האם נראה כעת שינוי בטרמינולוגיה האיראנית? וכי מדוע לאיים לשלח פצצת אטום על תל אביב אם אתה יכול לאיים על וושינגטון?

פירצה בטחונית (Security Breach)

security breach06.09.19.gif

מקור הקריקטורה: coxandforkum.com  "מגלה ראדיואקטיביות פאנאטית איסלמית דיקטטורית" פורסמה ב19 בספטמבר 2006 לאחר ההזמנה השערורייתית של נשיא אירן אחמדיניז'אד לשאת דברים בפני עצרת האו"ם.הפעם טען כי "פיתוח הכוח הגרעיני אינו נושא חשוב" אולם יש לזכור כי בנאומו האחרון בעצרת ב2005 הוא סיים בתפילה להופעתו של "המהאדי" והקמת חליפות איסלמית גלובלית… עדיין אקטואלי.

הפתרון הסופי של אחמדינג'אד

05.10.27.ahmadfinalsolx.gif

מקור הקריקטורה: באתר  coxandforkum.com הקריקטורה פורסמה במקור ב-1 במרץ 2006 לאחר הכרזתו של אחמדיניג'אד כי יש למחות את ישראל מן המפה. אירן כבשה לעצמה בעשורים האחרונים את המקום הראשון במצעד המדינות תומכות הטרור בעולם והפכה להיות ה"פאדרלנד" של המהפכה האיסלמו-פאשיסטית המאיימת על שלום העולם.

הוספת תגובה